woensdag 3 juni 2009

D1 power

Portretten maken van voetballers. Het aanstormende talent van de voetbalvereniging CDN in Driebergen mocht vandaag op de gevoelige plaat, maar dan net een tikkeltje anders. Dat ze niet alleen aanleg hebben voor voetbal, blijkt uit onderstaande plaatjes.
Stoer en met emotie was kortgezegd de opdracht aan de voetballers, aan mij de taak om er een spannende sfeer omheen te creƫren. Here are the results...


Created with Admarket's flickrSLiDR.

De studio-opstelling was alsvolgt: Twee beautydishes links en rechts van achter zorgen voor hard rimlicht langs de jongens (uh..en een meisje) Een softbox aan de voorzijde zorgde voor invullicht. Achtergrond: een zwart doek met rook (ja, uit een rookmachine) dat opgelicht werd door het licht dat van achter kwam.

Ouders die een foto willen nabestellen kunnen dit doen door een email naar mij te sturen via mijn andere site.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er erg goed uit Robert. Ik ben benieuwd of we dit zo kunnen invullen met alle spelers. Heb je nog een teamfoto gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reacties op mijn weblog! (waar vond je die lijst met blogs nav de workshop eigenlijk?) De dvd was de moeite wel waard sus? Ik vond m wat duur, dus niet meegenomen...
    k Zal je weblog eens vaker bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen