woensdag 28 december 2011

Robert Zwart genomineerd voor de Pia d'Orprijs 2011

Gisteren kreeg ik een leuk emailbericht met de mededeling dat twee van mijn beelden uit de serie 'Daar' zijn genomineerd voor de Pia d'Orprijs in de categorie creatief beeld. Het is voor het eerst dat de Pia d’Or wordt uitgereikt. De prijs is in het leven geroepen om het professionele beeld beter onder de aandacht van het publiek te brengen. De prijs kan worden vergeleken met de jaarlijkse uitreiking van de Zilveren Camera. Op 10 maart 2012 worden de winnaars tijdens een gala bekend gemaakt.

Na de prijsuitreiking wordt tijdens de Professional Imagingbeurs van 11 tot en met 13 maart 2012 een expositie met de winnende foto’s worden gehouden.


Alleen al deze nominatie is een fantastische afsluiting van dit jaar.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Robert, van harte gefeliciteerd met je nominatie Gr M&W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robert,
    van harte met je nominatie.
    Zag het net op het bericht van de SVFN waar ik ook lid van ben.
    Groet, hendriks FOTOgrafie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alvast proficiat met je nominatie en bij deze een gelukkig nieuwjaar ! Alvast een goeie start nu nog winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende serie foto's! Breng je smoking maar vast naar de stomerij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Namens het Novisites team van harte gefeliciteerd Robert!

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denise sluiter D-JOB23 januari 2012 om 09:53

    Met deze prachtige serie ga je zeker winnen! In ieder geval voor mij. Het zijn zulke mooie beelden dat je niet ziet dat het foto's zijn. Helemaal mijn smaak. Ik zou er mijn huis mee vol kunnen hangen. Ook dinner vind ik fantastisch mooi. Ik duim voor je. Proficiat met de nominatie, pluim op je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd me je nominatie! En wat een mooie serie is DAAR.
    Heel veel succes. Martine Waakhuijsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met de Pia d'Or-nominatie!
    Mooie serie inderdaad, deed me een beetje aan Edward Hopper denken, zeker die foto in het café, zelfde sfeer als Nighthawks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alexander Vreede23 januari 2012 om 19:45

    Jammer dat we van hier uit niets kunnen doen om de jury er toe te brengen om je de prijs ook te geven. dat zullen de beelden zelf moeten doen en dat zal vast wel lukken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je nominatie!
    Ik zag je al in de krant en ik vind het terecht.
    Je fotografeert uitzonderlijk.
    Aantrekkelijk, als een oude meester.
    Grote klasse, ben er trots op dat ik ook in Driebergen woon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Robert,

    wat fantastisch dat je genomineerd bent voor de Pia d’Orprijs!
    Ik had er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, maar door jou ben ik gaan inzien dat een fotograaf een soort schilder kan zijn.
    Wat een prachtige beelden krijg jij uit die camera.
    Gefeliciteerd met de erkenning voor jouw meesterschap!

    Veel groeten,
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Robert,

    Gefeliciteerd.

    Zo werkt't!

    BeantwoordenVerwijderen