dinsdag 8 maart 2011

Bedrijfsfoto's voor website Docplus

Hoewel ik graag foto's mooi geprint in handen heb, hebben mijn foto's voor Docplus mooi verwerkt in hun website. Docplus is een nieuwe organisatie die een keten van moderne praktijken wil opzetten, gericht op een combinatie van hoogwaardige zorg en uitstekende dienstverlening.

Huisartsenpraktijk Happel & Wiegand is de eerste huisartsenpraktijk binnen Docplus. Hieronder de website met mijn fotowerk. Hier is de link naar de website zodat deze in een nieuw venster opent.

Bij de meeste foto's is gebruik gemaakt van natuurlijk licht soms met flits: de Canon 580EX in combinatie met pocketwizzard TT1 en TT5 en witte doorflitsparaplu.

1 opmerking:

  1. Ik heb eens even gekeken naar deze foto's.. foto's voor een website van een huisartsenpraktijk... vooral de eerste, die van de voorkant van het gebouw, vind ik erg mooi... de foto's hebben een hoog panorama gehalte... mooi gedaan in banner-vorm...dat wilde ik toch wel even kwijt... Agnès

    BeantwoordenVerwijderen